Slovenske železnice se v skladu s svojo strategijo želijo iz nacionalnega železniškega prevoznika preleviti v enega vodilnih tehnološko moderniziranih ponudnikov celovitih storitev logistike tovora in mobilnosti ljudi v regiji. »Našim uporabnikom želimo omogočiti učinkovit prevoz od vrat do vrat,« je v intervjuju za Glas gospodarstva sporočil generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes. Evropski zeleni dogovor določa pot, s katero želi Evropa do leta 2050 postati prva podnebno nevtralna celina. To pomeni, da so nujne velikopotezne spremembe v prometu, če zares želimo do leta 2050 doseči 90-odstotno zmanjšanje emisij toplogrednih plinov, ki jih ustvari promet. Samo od sebe to preprosto ne bo šlo, je prepričan Dušan Mes. Evropski zeleni dogovor je priložnost za to! Naš cilj v prihodnjih letih v tovornem prometu je nadaljnji razvoj prevozniških aktivnosti v Avstriji in na Hrvaškem, pa razvoj prodajnih in proizvodnih aktivnosti na drugih ključnih trgih in s tem slediti strateškemu cilju postati eden vodilnih tehnološko moderniziranih ponudnikov celovitih logističnih rešitev, je v intervjuju za Glas gospodarstva še povedal Dušan Mes.